понеділок, 31 березня 2014 р.

Модуль 9. Рефлексія 9.

Під час роботи ми з’ясували, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні, яку роль відіграє диференційоване навчання. Вчителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: 
- зміст;
- процес ;
- результати;
- навчальне середовище.
Необхідно розплановувати ролі вчителя та учнів у навчальному процесі, що базується на особистих навчальних потребах учнів та використанні методу проектів, відрізняються від їх ролей при традиційному навчанні. Ми з’ясувалие, як комп’ютерні технології можуть допомогти нам і нашим учням у зміні ролей у навчанні. Також нами був створений план, щоб визначити в ньому ресурси, які допоможуть стати фасилітатором.

Немає коментарів:

Дописати коментар